سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدمات ترجمه خدمات ترجمه رسمی دارالترجمه طراحی سایت

ترجمه معتبر آلمانی

 

مترجمین آلمانی ما همگی مترجمان رسمی و خبره بوده و ترجمه های بسیار دقیقی را ارائه می دهند. بد نیست بدانید زبان آلمانی، زبان مادری آنها است بنابراین تسلط کامل به این زبان دارند و قادرند در مهلت زمانی توافق شده دقیق ترین و بهترین ترجمه رسمی را ارائه دهند. البته شایان ذکر است که دارالترجمه ما در همه ی زبان ها بدین گونه است و این تبحر و تخصص برای همه زبانها صادق است.


ترجمه های معتبر از سایر زبان ها به زبان آلمانی

جالب است بدانید دفتر ترجمه ی ما مترجمین متخصصی از سایر کشورها استخدام کرده است که زبان مادری آنهاست و همچنین به زبان آلمانی تسلط کاملی دارند و قادرند ترجمه‌های دقیقی به مشتریان خود ارائه دهند . ما می توانیم از همه زبانها به آلمانی ترجمه کنیم به عنوان مثال:

  • ترجمه اسپانیایی_ آلمانی
  • ترجمه انگلیسی _ آلمانی
  • ترجمه چینی _ آلمانی
  • ترجمه پرتغالی _ آلمانی

و خیلی موارد دیگر که قادر به نام بردن همه ی آنها در اینجا نیستیم و شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت رسمی دارالترجمه با ما در ارتباط و همراه باشید.

دارالترجمه آلمانی

ترجمه رسمی اسناد رسمی:

تمام اسناد رسمی از جمله شناسنامه، گواهینامه رانندگی ، گذرنامه و ... همگی می بایست بصورت رسمی و توسط مترجم رسمی قسم خورده ترجمه گردد و دارای مهر و امضا باشد تا مورد قبول سازمان و کشور مورد نظر واقع گردد. شایان ذکر است که ترجمه اسناد رسمی، تخصص ماست. ما مجموعه ای از مترجمین قسم خورده از بهترین مترجمان آلمانی داریم زیرا می دانیم ترجمه آلمانی برای کشور آلمان بسیار پر اهمیت در و نوعی الزام در آن کشور محسوب می‌شود. تمام مترجمان رسمی ما توسط قوه قضاییه تایید شده و مجاز به ترجمه مدارک هستند.

اهمیت ترجمه آلمانی:

زبان آلمانی، زبان مادری حدود 105 میلیون نفر است. بنابراین جزء بزرگترین زبان ها در اتحادیه اروپاست و دومین زبان بزرگ پس از روسی در اروپا محسوب می گردد. زبان آلمانی علاوه بر کشور آلمان در اتریش  ، سوئیس ،لوکزامبورگ ، بلژیک، دانمارک ، ایتالیا و حتی فرانسه مورد تکلم قرار می گیرد. جالب است بدانید آلمان جزء پر جمعیت ترین کشورها در اروپا بشمار می آید و همچنین بد نیست بدانید بازار آلمان با فرصت های شغلی فراوانی روبروست بنابراین می تواند سر چشمه امید و تجارتی برای سایر کشورها باشد که لازمه ی آن شکستن سد زبانی و برقراری ارتباط است تا بتوان در آن رشد و نمو نمود.

هزینه ترجمه آلمانی:

برای اینکه از هزینه و مهلت زمانی ترجمه های خود اطلاع پیدا کنید می بایست در سایت ، صفحه اصلی قسمت ثبت سفارش اقدام به ارسال تیکت کرده تا کارشناسان ما پروژه و فایل های  شما را بررسی کرده و در کمترین زمان با شما ارتباط برقرار کنند و اعلام هزینه و زمان نمایند.

منبع مطلب : دارالترجمه آلمانی