سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدمات ترجمه خدمات ترجمه رسمی دارالترجمه طراحی سایت

لیست بهترین دارالترجمه رسمی در تهران 1401

اگر به دنبال یک دارالترجمه رسمی معتبر در شهر تهران هستید بد نیست بدانید در تهران حدود 300 دارالترجمه وجود دارد که قادرند زبان‌های مختلفی را ترجمه نمایند اما ازاین‌بین ما چند نمونه از بهترین دارالترجمه‌های رسمی را که در تهران به فعالیت می‌پردازند به شما معرفی می‌کنیم. لازم به ذکر است ملاک معرفی این لیست تنها بر اساس بررسی سابقه، صداقت، زمان تحویل و زبان‌های تحت پوشش خواهد بود. خواهشمند است اگر به‌عنوان یک دارالترجمه رسمی در تهران فعالیت دارید و نام شما در این لیست درج نشده است از طریق بخش نظرات اعلام کنید تا با توجه به فعالیت شما پس از بررسی در لیست درج گردد.

دارالترجمه چیست؟

شاید به بیانی دیگر بهتر است بگوییم دارالترجمه کجا است؟ دارالترجمه به‌عنوان یک دفتر ترجمه است که قادر به انجام ترجمه انواع زبان‌های مختلف توسط مترجمان مختلف خواهد بود. شما به‌جای اینکه برای ترجمه زبان خاصی تنها به دنبال یک مترجم باشید توسط دارالترجمه می‌توانید در هر زمان که بخواهید به مترجمان زبان‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

برای مثال اگر نیاز به ترجمه آلمانی داشته باشید به‌جای اینکه به دنبال یک یا چند نوع مترجم آلمانی باشد و بخواهید شخصاً با مترجم به توافق برسید به دارالترجمه آلمانی مراجعه کرده و خدمات خود را با ضمانت کیفیت دریافت نمایید. مراجعه به دارالترجمه مزایای خوبی دارید زیرا درصورتی‌که از ترجمه‌ای راضی نبودید می‌توانید از مترجم دیگر به‌صورت رایگان استفاده کنید.

بهترین دارالترجمه های رسمی در تهران

دارالترجمه های رسمی چه تفاوتی با دارالترجمه معمولی دارند؟

به‌صورت کلی تمامی دفاتر ترجمه که مترجم رسمی حضوری در دفتردارند به‌عنوان یک دارالترجمه رسمی شناخته خواهند شد. به بیانی دیگر هر مترجم رسمی که دارای یک کد رسمی معتبر می‌باشد می‌توانید خود شخصاً در یک دارالترجمه مشغول به کارشده و یا یک دارالترجمه رسمی تأسیس نماید.

دارالترجمه خوب در تهران کدام است؟ دارالترجمه رسمی تهران کدام است؟ اگر می‌خواهید با بهترین دارالترجمه‌های رسمی در تهران بیشتر آشنا شوید به لیست زیر نگاهی بیاندازید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

1- دارالترجمه رسمی پارسیس

این دارالترجمه در حال حاضر حدود 14 زبان را تحت پوشش قرار دارد؛ یعنی شما می‌توانید ترجمه رسمی انواع مدارک اعم از مدارک هویتی، شغلی و یا تحصیلی را به زبان‌های موردنظر خود ترجمه رسمی نموده و در صورت لزوم تاییدات قانونی را اخذ نمایید.

شماره تماس: 02144879630

2- دارالترجمه رسمی درسا

بنا به بررسی انجام‌شده این دارالترجمه نیز قابلیت ترجمه رسمی حدود 10 زبان شاخص را ازجمله انگلیسی، آلمانی، چینی، فرانسوی، عربی، ایتالیایی و غیره را دارد. لازم به ذکر است این دارالترجمه در زبان آلمانی سریع‌ترین زمان را ارائه خواهد داد. اگر نیاز به استفاده از خدمات ترجمه رسمی توسط دفتر ترجمه درسا رادارید با شماره زیر در تماس باشید.

شماره تماس: 02144856237

3- دارالترجمه پارت

دفتر ترجمه رسمی پارت نیز در حدود 10 زبان شاخص را به‌صورت رسمی ترجمه می‌کند؛ اما جالب است بدانید یکی از مهم‌ترین نکاتی که باعث شده است بسیاری از شرکت‌ها و افرادی که نیاز به خدمات ترجمه هستند این دارالترجمه را محبوب بدانند ارائه خدمات ترجمه شفاهی به کلیه زبان‌های تحت پوشش خواهد بود.

4- دارالترجمه ساترا

سامانه ترجمه رسمی آنلاین یک راهکار نوآورانه برای تسهیل انجام ترجمه رسمی است که توسط مجموعه شبکه مترجمین ایران راه‌اندازی شده است. از طریق این سامانه شما می‌توانید به‌راحتی سفارش‌های ترجمه رسمی خود را انجام دهید. دارالترجمه رسمی ساترا از سال 1388 فعالیت خود را شروع کرده‌ و تاکنون موفق شده است در ارائه خدمات ترجمه راهکارهای جدیدی را در کشور ارائه دهد.

5- دارالترجمه رسمی شریعتی

دفتر ترجمه رسمی شریعتی با شماره 78 تهران در جهت ارائه خدمات ترجمه رسمی و غیر رسمی با رعایت اصول مشتری مداری تأسیس گردیده و با بهره‌گیری از مترجمین خبره و کارآزموده و همچنین مشاورین حقوقی مجرب، کیفیت و صحت ترجمه را تضمین می‌کند. ازآنجایی‌که مرکزیت استقرار کلیه فعالیت‌های فعال آموزشی، سیاسی و اقتصادی در پایتخت کشور و در تهران واقع‌شده است لذا بسیاری از دارالترجمه‌های رسمی در تهران واقع هستند و آماده ارائه خدمات خواهند بود. مترجمان رسمی که در سراسر کشور فعالیت دارند بارها با دارالترجمه‌های پایتخت تجربه همکاری داشته و از این طریق نیز فعالیت خود را گسترش داده‌اند. لازم به ذکر است در تمامی این دارالترجمه‌های رسمی بسیاری از زبان‌های شاخص توسط مترجمان قسم‌خورده انجام‌شده و تاییدات لازم قانونی نیز اخذ خواهد شد. به‌طورکلی نیز تمامی دارالترجمه های رسمی موظف هستند تا تعرفه خود را مطابق با نرخ نامه مصوب کانون مترجمان رسمی در این تنظیم کرده و شفاف به مشتریان اعلام نمایند.